NEJKRÁSNĚJŠÍ VZPOMÍNKY NA SVĚTĚ JSOU TY, PŘI KTERÝCH ZJISTÍŠ, ŽE SE USMÍVÁŠ.

pondělí 13. března 2017

Vyřízená Karkulka, domácí rehabilitace a nedělní adrenalin

Pondělí, 6.3.2017
Káva voní jako čerstvě namleté nebe.
Dneska večer nebe neucítím, ani neochutnám.
Nevím, jak se to mohlo stát, ale došlo mi kafe.

Úterý, 7.3.2017
Podle toho, jak to vypadalo v sobotu jsem nabyla dojmu, že co nevidět odložím zimní bundu,
že konečně zuju zimní boty a cesta do práce a z práce pro mě bude příjemná jarní procházka.
Místo toho kolem krku opět omotávám šálu a do práce a z práce spěchám schoulená za límcem teplého kabátu.
Kde jsi, jaro?

Středa, 8.3.2017
Běhám po bytě za Emou, která mě drží v závěsu za obě ruce.
Ona je liška a já Budulínek.
O něco později mám přes hlavu šátek, jehož cípy představují copany.
Ema má přes hlavu kus starého závěsu, jehož oba konce jsou také copany.
Jsme Karkulky.
Karkulka sice v pohádce copany nemá, ale má je Anna z Frozen.
Děda sedí v křesle.
Je vlk.
Musíme zpívat:
,,Proč máš tak velké oči babi?“
,,To abych Tě lépe viděla.“
,,Proč máš tak velké uši babi?“
,,To abych Tě lépe slyšela.“
,,Tobě narostly fousy babi?“
,,To aby mi zima nebyla.“
,,Proč máš tak velkou pusu babi?“
,,To abych Tě lépe pozřela!“
Děda vlk se zvedá, a my Karkulky s jekotem utíkáme.
A potom ještě asi desetkrát…
,,Co je?“, ptá se dcera, když si přijede pro Emičku. ,,Jste nějaký vyřízený…“

Čtvrtek, 9.3.2017
Stalo se to loni na Svatého Václava.
Úraz to byl vážný. Devastující, říkali doktoři.
Tři operace, rehabilitace, lázně.
Po pěti měsících ruka stále není v pořádku, přesto by manžel rád šel co nejdříve do práce.
,,Ke mně už nechoďte pane S.“, říká manželovi rehabilitační lékařka. ,,Já už Vám rehabilitace nenapíšu. Pojišťovna mi jich víc neproplatí. Musíte sám.“
Jako že se má přihlásit na fyzioterapeutický kurz?
Jako že si má loket lámat přes stůl?
Jako že si má jednou rukou masírovat tu druhou?
Proč mám pocit, že tento systém nemá zájem na tom, aby se člověk co nejdříve uzdravil a šel pracovat?

Pátek, 10.3.2017
To je tak, když se mi nechce ve čtvrtek večer vařit a myslím si, že to zvládnu ráno.
To bych ale musela vstát hned po zazvonění budíku a ne se půl hodiny převalovat a říkat si ,Ještě chvilku…‘
Do práce tak odcházím bez oběda. Jenom s banánem a dvěma mrkvemi.
To nedám…!
Obojí sním už během dopoledne.
Nezbývá než volat o pomoc.
A tak nedalekou restauraci dobývá princ na bílém koni, odkud mi přiváží životadárný oběd a já tak nepodléhám krutému hladomoru.

Sobota, 11.3.2017
Vítám Tě zpátky!
Byla jsi dlouho pryč.
Už jsem si myslela, že jsi mě opustila navždy.
Chyběla jsi mi.
Vážně, strašně moc!
Víš přece, že bez Tebe nemůžu žít, pracovat, radovat se…
Už mi to prosím nikdy nedělej, neopouštěj mě.
Energie moje!

Neděle, 12.3.2017
Nevím, jestli jsem se na ,,stará kolena“ nezbláznila.
Ten náhlý příval energie nejspíš způsobil, že jsem se nechala přemluvit k adrenalinové hře v Laser aréně.
A tak se odpoledne oblékám do bojové vesty, do ruky beru pistoli a za doprovodu hudby Pirátů z Karibiku, běhám po dvoupatrové aréně a laserovým paprskem střílím do soupeřů.
Teda...spíš oni do mě.


Abych nezapomněla...,
jaro bude a energie taky!


11 komentářů:

  1. Takže jsi vlastně střelená ? :-D
    Taky už se těším na jaro, až bude i ráno a večer. Ale ráno byl šedivec a večer už to taky nebyla žádná sláva. I když dneska jsem si sluníčko, co svítilo přes den i chvíli užila jinak, než přes okno kanceláře. Šla jsem v poledne k zubaři, tak jsem si kromě čištění kanálků užila i vyhřívání na autobusové zsastávce (protože bus mi frnknul před nosem).
    Hezký zbytek týdne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Střelená jsem, manžel mi to říká pořád... A k tomu ještě několikrát v neděli:-)
      Čištění kanálků Ti teda nezávidím, to sluníčko ano. Já ho měla jen přes okno a když jsem šla domů, už nebylo. Tak snad třeba dnes...
      Pěkný den Stáňo
      H.

      Vymazat
  2. Hezky jsem si početla :-).
    Hrát si na Karkulku není až tak moc pohádkové. Buď se musíš nechat spolknout a nebo utíkat a utíkat a utíkat....... :-)
    Hezké dny!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, pohádka to je...:-) A ty písničky od Uhlíře a Svěráka jí dávají trochu jiný rozměr. Takže to děti asi baví. A my jsme utíkaly a utíkaly a utíkaly:-))
      Hezký den Hani
      H.

      Vymazat
  3. Sobota je mi hoooodně, ale hoodně blízká. Vítám neustále, ale nějak nikdo nepřichází :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty taky bez energie? Tak to bude konec světa, haha:-)
      Potřebujeme to slunce. Tohle jeho vykouknutí na pár minut nás moc nenabije.
      Měj pěkný den
      H.

      Vymazat
  4. Já doufám, že v nebi to voní i jinak, než jen po kávě. Třeba jako rozkvetlá louka? :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jako rozkvetlá louka, jako svěží vánek, jako ranní rosa...?
      Možná, že takovou vůni si ani nedovedeme představit:-)
      Pěkný večer
      H.

      Vymazat
    2. Milá Henrietko,
      vidíš, nejdřív jsem chtěla napsat něco v tomto smyslu. :-)
      Děkuji a přeju Ti (teď už) krásné sny. :-)

      Vymazat
  5. Henrieto, musím říct, že jsi mě pobavila. Vím, že ne vše z toho, co jsi psala, je ve skutečnosti vtipné, ale píšeš tak, že bych si od Tebe s chutí přečetla celou knížku. Karla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Wow!!
      Moc děkuji Karlo. To je od Tebe moc milé. Je to pro mě velká poklona a povzbuzení. Hrozně mě to baví a když ještě přijde takový komentář, jsem v sedmém nebi. Díky!
      Měj pěkný večer
      H.

      Vymazat

Děkuji za Vaše komentáře, vážím si každé zpětné vazby.
Jindra