NEJKRÁSNĚJŠÍ VZPOMÍNKY NA SVĚTĚ JSOU TY, PŘI KTERÝCH ZJISTÍŠ, ŽE SE USMÍVÁŠ.

středa 15. března 2017

Spalující vášeň

Čekám na Tebe už dlouho.
Dny…týdny…měsíce.
Ta Tvoje zdrženlivost mě přivádí k šílenství.
Možná se zlobíš, že jsem Tě ignorovala, když jsem byla nemocná.
Ale co jsem měla dělat?
Bylo mi tak mizerně…Nemohla jsem za Tebou jít…I když jsem tolik chtěla!
Zkoušíš hranice mé trpělivosti?
Potřebuješ důkaz mé lásky a náklonnosti?
Vždyť přece víš, že Tě potřebuji.
Tak proč prostě nepřijdeš, a neuchopíš mě svými horkými pažemi?
Proč mě nepolíbíš tak žhavě, jako to umíš jenom Ty?
Tak žhavě, až mi z toho zrudnou tváře.
Proč se mnou nestrávíš den? Nebo třeba celý týden!
Zářila bych v Tvojí náruči jako svatozář.
V Tvém objetí bych prožívala spalující vášeň, a Tvoje přítomnost by mě nabíjela neskutečnou energií.

Chci Tě! Slunce!

zdroj: Pinterest
Abych nezapomněla…,
smutek se rozptýlí s východem slunce. 

Ernest Hamingway

20 komentářů:

  1. Teď po něm toužíme, protože jsme se málo viděli a je nám vzácné. Přijdou chvíle, kdy z něj budeme unavené a vyčerpané, kdy z nás dokáže vysát všechnu energii... (aspoň tedy já to tak mám). Tak abychom nezapomněli, jak jsme se na něj těšli... :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu, Stáňo. A tak to prostě je.
      Možná mu potom napíšu, že potřebujI pauzu:-)
      Měj hezký pracovní den
      H.

      Vymazat
  2. Ajta, nádherný článek. Umíš psát a překvapit! Teď se ti to podařilo. Já čekám "o chlapovi" a ono je to poetické slunce. Dávám 5 hvězdiček a palec nahoru!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Wow! Tak to moc děkuji, Kitty!
      Takhle to prostě přišlo:-)
      Děkuji za návštěvu a přeji Ti krásný, a snad i slunečný den.
      H.

      Vymazat
  3. Krásné vyznání......slunci....však už dneska slunííííííííííí.Měj prima den H.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás konečně taky. Takhle se na něj musí!:-)
      Děkuji
      Pěkný den i Tobě
      H.

      Vymazat
  4. Moc pekne vybrane, Henrietko, dnes tedy uplne trefne, nadhera:-). M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No sranda je, že dneska hned pěkně zasvítilo:-) Člověk, aby se doprošoval:-)
      H.

      Vymazat
  5. Ráda jsem si přečetla řádky o slunci. Krásně napsané.
    Taky po něm volám . Jsem zmrzlík, takže málokdy se slunci podaří mne umořit. Jiní vedrem umdlévají a já se cítím OK :-)
    Hezké dny!
    Hanka z Podkrkonoší

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, to je milý...
      Dalo si říct a u nás dneska svítilo celý den:-)
      Tak to jsme na tom stejně, taky snesu hodně slunce a tepla.
      I Tobě pěkné dny.
      H.

      Vymazat
  6. Teď mi sluníčko chybí a v létě se před ním schovávám :-) stálá nespokojenost :-))) Hezký večer D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vždyť tak to je, Dani:-)
      I když já ho snesu poměrně dost. Lépe je mi s ním než bez něj.
      Měj klidný pátek
      H.

      Vymazat
  7. Tolik energie je v tvých řádcích! Ty musíš mít kus toho Slunce v sobě Henrieto ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je od Tebe moc milé, Zuzi. To bych opravdu měla moc ráda:-)
      Velké díky Tobě, za krásné ráno!
      Henrieta

      Vymazat
  8. Lepší vyznání a poctu slunci jsem asi nikdy nečetla ;-).Skvěle myšlené,ještě lépe napsané...H.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc Ti děkuju Hanko. Moc, moc!
      Dnes mám krásný den!
      Přeji ho i Tobě.
      H.

      Vymazat
  9. Krásně napsané. Sluníčka není nikdy dost a ani v létě mi nevadí. Ba naopak, líbí se slunné teplé léto.
    Hezký víkend.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji. Slunce je moje energie. Máme to stejně:-)
      Pěkný víkend i Tobě, Dášo.
      H.

      Vymazat
  10. Nádhera, vyznání od srdce a máš pravdu, je to skutečně hodně žhavý milenec..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Myslím, že jeden z nejžhavějších:-)
      H.

      Vymazat

Děkuji za Vaše komentáře, vážím si každé zpětné vazby.
Jindra