NEJKRÁSNĚJŠÍ VZPOMÍNKY NA SVĚTĚ JSOU TY, PŘI KTERÝCH ZJISTÍŠ, ŽE SE USMÍVÁŠ.

středa 8. března 2017

Klášterní tajemství

Návštěvu klokotského kláštera jsem si naplánovala už v době, kdy jsem ho pozorovala oknem z nemocničního lůžka. Tedy v lednu.
Tato prosluněná sobota se zdála být k prohlídce tohoto poutního místa a jeho okolí, vhodným dnem.
Škoda, že stejný nápad ve stejný čas, měli i postarší turisté, kterých byl plný autobus.
Nahrnuli se do kláštera těsně před námi. Pokud si vzpomínám, prohlídka přes rameno někoho jiného, v našich představách nebyla. Proto se raději zaměřujeme pouze na exteriéry.
Klášterní tajemství, které bylo ukrytu jen několik kroků od samotného kláštera, jsme však odhalili.
Stačilo, aby pozornost byla obrácena ke kupolím kláštera.
Stačil jediný úkrok stranou z cesty.
A tajemství, schované pod listem uschlé trávy, si odnášíme s sebou...
Na botě!



Abych nezapomněla…,
lepší mít trus na botě, než-li hovno v hlavě.

8 komentářů:

  1. Klokoty mám spojené s tátovou částí rodiny - děda byl z Náchoda (toho, co je asi už dneska součástí Tábora), babička z Chotovin, pak bydleli v Sezimově Ústí. Táta v Táboře vychodil gympl a měla jsem tam tetu. Do Klokot od mala až do dneška jezdíváme každý rok na Dušičky na hřbitov.
    Ráda jsem se koukla na fotky, co přivolaly vzpomínky na dětství i na ty, co už tu nejsou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Náchod se hodně změnil. My jsme tam jako sídlištní děti chodily do vsi za dobrodružstvím. A dále, až k Malému Jordánu..., nádherné vzpomínky. Dneska je Náchod plný luxusních sídel, alespoň kolem silnice a táhne se skoro až k Náchodskému sídlišti. Možná ta vnitřní část je ještě zachována ve starém stylu, nevím...Budu se tam muset vypravit.
      Takže i Ty jsi Stáňo ve mě vyvolala vzpomínky na dětství.
      Hezký den
      H.

      Vymazat
  2. Nádherné místo a ve sluníčku ještě přitažlivější.
    Trus na botách, to je nyní každý den takový kolorit, ani nechceš a máš o zábavu postaráno, skvělá je zimní protiskuzová obuv s hlubokými drážkami.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo. Přesně v takové obuvi to uvízlo. Není moci se toho zbavit. Nakonec pomohla větvička a dolovat a dolovat:-)
      H.

      Vymazat
    2. Ale při takové činnosti posiluješ střed těla ....

      Vymazat
  3. Já jsem vyšlápla jeden takový poklad cestou na oslavu. Strávila jsem pak 20minut na toaletě a drhla podrážku :-) ale prý to nosí štěstí ;-) Karla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky dobrý, Karlo:-)Tak uvidíme jaké štěstí nás čeká...
      Krásnou neděli
      H.

      Vymazat

Děkuji za Vaše komentáře, vážím si každé zpětné vazby.
Jindra