NEJKRÁSNĚJŠÍ VZPOMÍNKY NA SVĚTĚ JSOU TY, PŘI KTERÝCH ZJISTÍŠ, ŽE SE USMÍVÁŠ.

sobota 11. března 2017

Z bláta do bahna

Už jsem si skoro zvykla.
Že každé ráno vstávám bez energie, že usnu v autobusu cestou do práce i z práce, že večer únavou nepřečtu z knížky ani stránku.
Nikdy si nepřipadám jak přebitý akumulátor, ale to zákeřné trio viróz ze mě vydolovalo snad i ty poslední zbytky síly. Funguju, ale to mi k životu nestačí.
Dnes ráno ale zaznamenávám změnu. Ten pocit energie jsem neměla od Vánoc.
Já žiju!
Cestu za Klášterním tajemstvím jsem minulou sobotu absolvovala s vypětím sil. Dnešní výšlap je o poznání lepší.
Přesto bych ho nazvala z bláta do bahna. 
Z bláta tělesného do bahna přírodního. 


Mám v nohách šest kilometrů, což za normálních okolností není nic moc. 
Ale dneska jsem spokojená. Probahnila jsem se k cíli!


Abych nezapomněla...,
nechat bahno vyschnout. Změní se v prach.

24 komentářů:

  1. Krásné fotky, hezká místa, nedivím se, že ti dodaly nějakou tu energii navíc :-) Krásnou neděli, Ivana.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Ivanko. Vítr byl sice studený, ale sluníčko to vyvážilo. Krásná procházka...
      Pěknou neděli Ti přeji
      H.

      Vymazat
  2. No, dobře... tak i březen má své mouchy... Taky chválím výlet i fotky, moc pěkné :-) Ale co, i cesta k cíli se počítá - člověk si pak dosažení cíle váží o to víc :-) Pěkný zbytek víkendu, P.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) Jojo, nejen únor může být šedivý a blátivý...
      A já už tak nutně potřebovala ven!
      Díky Pavli, pěknou neděli.
      H.

      Vymazat
  3. Henrieto, snad už je návrat energie dlouhodobý. Máš krásné fotky! Přeji hezkou neděli, Karla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky pevně doufám, Karlo.
      To bláto je neskutečně fotogenické, že?
      Já vůbec fotit neumím, navíc fotím jenom mobilem. Ale mě se v tý přírodě zdá všechno tak hezký, že si to musím prostě zvěčnit:-)
      Děkuju, krásnou neděli.
      H.

      Vymazat
  4. Pěkný výšlap jsi měla. Hezké fotky.
    Klidnou neděli Ti přeji.
    Hanka z Podkrkonoší

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takový mini výšlap. Normálně dávám dvakrát tolik. Ale pro tentokrát musím být spokojená. Další pochvala za fotky? Jak já bych chtěla umět fotit...haha:-)
      Pěknou neděli
      H.

      Vymazat
  5. Já mám jiný , obrácený problém.
    Jsem nastartovaný jaderný reaktor, já mám šíleně energie, málokdy se stane, že nemohu. A nyní se musím omezovat a vnitřně šíleně trpím. Včera jsem makala na zahradě, tolik bych chtěla ještě víc, jenže to tříslo mi prostě nedá víc prostoru.
    Pošlu ti imaginárně mou nahromaděnou energii.
    Nádherné fotky a přeju krásnou neděli...už tam cítíš ten příliv......

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jo, to bych chtěla někdy zažít! To bych si Simčo s dovolením pár joulů od Tebe vzala...haha:-)
      Chápu, že teď je to pro Tebe s tím přetlakem těžké...
      Raději se šetři, ale věřím, že se dáš brzy do kupy a zase se ten jaderný reaktor dá naplno do pohybu:-)
      Držím moc palce.
      Jo, abych nezapomněla...fandím Ti!
      Pěkný den
      H.

      Vymazat
    2. Přesně vím, že jsme naladěné na podobné frekvenci a děkuji za takovou nádhernou podporu, velice si jí vážím.
      Mohu se zeptat ...Henrieta je tvé skutečné křesní jméno nebo jen přezdívka ?

      Vymazat
    3. Určitě jsme. Stačilo si vyměnit pár vět, přečíst pár řádků a bylo mi to jasné:-)
      V profilu mám napsáno ,,nevyléčitelný introvert s momentální potřebou seberealizace". Takže přezdívka. Ale mám ji ráda:-)
      Krásný večer
      H.


      Vymazat
  6. S energií jsem na tom stejně jako ty a to mě nedostaly žádné nemoci, prostě není a nevím co s tím. 6km je v tomhle stavu skvělé, vždyť to není o výkonech. Krásné dny se sluníčkem, ať už je lépe, D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U Tebe Dani zjišťuji, že toho máme čím dál víc společného. I nedostatek energie...:-) Snad si ji se sluníčkem alespoň trochu dobijeme...
      O výkonech to není, máš pravdu. Je to o radosti.
      Děkuji a měj pěknou neděli.
      H.

      Vymazat
  7. Henrietko, není bahno, jako bahno. To druhé, na botách, je mnohem lépe snesitelnější...
    Ať je jen a jen líp!
    Katka ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to každopádně, Katko!
      A děkuju. Za povzbuzení, i za Tvé články, které jsou pro mě pohlazením po duši.
      H.

      Vymazat
  8. Bahno všech barev :-).
    Vyšlápli jsme si v sobotu taky. A domů jsme došli poněkud uondáni (já navíc s pěkným puchýřem, bo jsem měla snahu rozšlápnout nové trekovky). Nějak jsme přes tu zimu zvetešeli.
    S energií jsem na tom podobně - už ráno mám pocit, že jí nemám dost ani na to, abych vylezla z postele. Ikdyž je fakt, že nakonec tedy vždycky vylezu ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S puchýřemi mám bohatou zkušenost, získanou na loňských Prčicích. Já ale měla staré, dokonale vyšlápnuté boty, u kterých jsem sázela na jistotu. Můj omyl, který velmi bolel:-)
      Tak ať se nám zítra podaří z té postele úspěšně vyhrabat:-)
      Dobrou noc, Stáňo
      H.

      Vymazat
  9. I blátivá cesta, ač na pohled nevábná, ani mne neodradí od posunu vpřed :o), většinou se dá obejít. A když ne, tak je to pak už jedno a jde se středem, však boty se umyjí. Já si nikdy výšlapy neměřím na km, můj muž to většinou odhaduje, ale mně je to jedno, pro mne je důležité, že v tom daném prostoru vůbec jsem.
    Tak ať nám to prima šlape.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu Alenko. Bahno nebahno, je třeba jít:-)
      Když jsem začala s turistikou, tak mě zajímalo, kolik tak ujdu kilometrů a už mi to zůstalo. Tak nějak sleduji, jak se po kolika kilometrech cítím, kdy začnu pociťovat svaly a kdy už je to tak akorát, abych se neodrovnala, haha:-)
      Ale to kouzlo je bezpochyby v tom, v té přírodě být.
      Děkuju a pěkný den
      H.

      Vymazat
  10. Přeji i nadále mnoho energie. Teď s přicházejícím jarem to bude určitě mnohem lepší!

    Marketatrpisovska.blogspot.cz//LIFESTYLE BOOK

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Markéto, doufám že bude:-)
      Přeji krásný den
      H.

      Vymazat
  11. Neboj, sil bude přibývat. S lepším počasím, s hřejícím sluníčkem. Taky v to doufám.
    Měj se fajn :-) Zdraví Tě Dý

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě Dý. Už se toho sluníčka nemůžu dočkat. Jak já bych se šla hrabat v hlíně...:-)
      Pěkný den
      H.

      Vymazat

Děkuji za Vaše komentáře, vážím si každé zpětné vazby.
Jindra