NEJKRÁSNĚJŠÍ VZPOMÍNKY NA SVĚTĚ JSOU TY, PŘI KTERÝCH ZJISTÍŠ, ŽE SE USMÍVÁŠ.

pátek 3. března 2017

Závislost

Když do ní kousnu, lehce křupne.
Když jí rozkoušu mezi zuby, její chuť se mi okamžitě naplno rozvine v ústech.
Když jí ale nechám rozplynout na jazyku, pocítím její sametovou jemnost.
Je trochu hořká, trochu sladká.
Naprosto dokonalá.
Čokoládová.
zdroj: Pinterest

Abych nezapomněla...,
vzdala bych se čokolády...Ale já se hned tak nevzdávám🍫☺

14 komentářů:

  1. Vzdát se čokolády by pro mně bylo hoodně těžké. Čokoládu miluji, jak hořkou, tak mléčnou, bílou, s oříšky... Mňam. Hned si jdu kousek ulomit! :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, že v tom nejsem sama:-) Já ujíždím jenom na hořké, osmdesát nebo devadesát procent.
      Dobrou chuť a pěkný víkend Luci.
      H.

      Vymazat
  2. Já to vidím tak, že se člověk opravdu nemá vzdávat lehce. V tomhle ohledu se také nevzdávám:)

    OdpovědětVymazat
  3. Já nejsem zaměřený závislák, já miluji tu sladkou chuť všeobecně, nejsem tedy vyhraněný feťák.
    Krásný víkend, čokoládová vílo...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jo! Já sladký skoro nejím, ale čokošku si neodpustím:-) Ale musí mít aspoň osmdesát procent, to je kvalitka:-)
      Díky, pěkný večer.

      Vymazat
  4. Taky na ní občas ujíždím. Stejně jako ty mám nejraději hořkou s hodně % kakaka, ale občas nepohrdnu i nějakou "méně oktanovou". Občas stačí čtvereček, někdy padne půl tabulky...
    Sladkou neděli

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně, Stáňo. Kostička pro uspokojení chuťových buněk obvykle postačí. Ale jsou chvíle...:-))
      Krásný den
      H.

      Vymazat
  5. Taky na čokoládě ujíždím :-) nejraději mám s lískovými oříšky v celku. Hezké dny D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že mají ty oříšky v té čokoládě takovou zvláštní, lepší chuť? Je to prostě slast:-)
      Hezký den, Danko.
      H.

      Vymazat
  6. Odpovědi
    1. Což věčné téma, hlavně velká spotřeba:-)
      Pěkný večer Marcelo.
      H.

      Vymazat
  7. Já ujíždím na čokoládovým chuličkách Lindor :-) Miluji tu náplň, která doslova obejme celou pusu... Ach jo... to je fakt závislost :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hmm, taky dobrý! Značku Lindt také preferuji.
      Její ,,devadesátka" je jedna z nejlepších.
      Pěkný večer
      H.

      Vymazat

Děkuji za Vaše komentáře, vážím si každé zpětné vazby.
Jindra