NEJKRÁSNĚJŠÍ VZPOMÍNKY NA SVĚTĚ JSOU TY, PŘI KTERÝCH ZJISTÍŠ, ŽE SE USMÍVÁŠ.

pondělí 17. dubna 2017

Velikonoční

Počasí teď nemám ráda,
je to od něj pěkná zrada.
Z jara klidně podzim dělá,
a já nevím, zda bych měla,
vzít si zimní bundu, boty
a vyrazit do té sloty.
Nebo v teple, pěkně doma,
předstírat hluboké koma.

Věřím, že i přes nepřízeň počasí si každý na letošních svátcích jara najde to své, krásné.
Vždyť doma určitě leží nepřečtená kniha, rozkoukaný film, rozepsaný článek,
dosud nevyzkoušený recept na dobré jídlo nebo hromádka oblečení, která již několik měsíců čeká na spravení.
Možná, že někde čeká člověk, kterého jsme dlouho nenavštívili.
Možná, že teď je právě ta chvíle vypadnout z domácího stereotypu a sednout si s partnerem do kavárny.
Jen tak.

Přeji Všem krásné Velikonoce!


Abych nezapomněla…,
,,Život je to, co se Vám děje, když máte jiné plány."
  Rachel Lee

22 komentářů:

  1. Henrietko, i tobě přeji krásné Velikonoční pondělí.
    A ten citát na závěr by si měli všichni stále uvědomovat. O tom je život.
    Hezké dny.

    OdpovědětVymazat
  2. Beru to tak Henrieto, že duben je aprílový měsíc a tak počasí s námi laškuje jak se mu to hodí. A ani mi dnes nevadí, že trávím pohodový den doma :o)) s klidovým režimem.
    Tak si užívejme každý den.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také jsem to dnes pojala trochu relaxačně. Předchozí dny jsem trávila hlavně s rodinou a přáteli, dnes samotu a klid vítám:-)
      Krásné dny
      H.

      Vymazat
  3. Henriet, souhlasim, vzdy se neco najde. A ten zaverecny citat je nadherny. Pekne svatecni odpoledne. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Citát je pravdivý. Je to prostě tak:-)
      Pěkný večer Tobě.
      H.

      Vymazat
  4. Také jsem dnes doma a odpoledne jsem měla takové spíš pro sebe- klidné.Včera i ještě dnešní oběd byl s rodinami synů, celkem brzy však dnes po obědě všichni odešli. Takže i já jsem odpolední klid uvítala. Počasí tady u nás bylo naprosto dubnové-aprílové. Jednu chvíli i slunce vykouklo, ale teď prší a docela dost.
    Hezký podvečer a večer.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chvíle s rodinou jsou ty nejhezčí, Hanko. Já si jí, i přátel užila v minulých třech dnech bohatě.
      Sluníčko u nás ani nevykouklo, 4°C jsou opravdu málo na duben:-) A prší a prší.
      H.

      Vymazat
  5. U nás je taky uplakaně, ale i tak jsme si volné pondělí užili. Tady platilo - jaké si to uděláš, takové to máš. Takže jsme měli pohodový den :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A tak to má být, Stáňo!
      Vždyť tento se už nikdy nebude opakovat...
      H.

      Vymazat
  6. Nenechali jsme se aprílovým počasím zastrašit a šli jsme do přírody na túru. Máme v nohách 20km a je nám dobře. Krásné dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to máte můj obdiv! Já měla naplánovanou trasu dvanáct kilometrů, ale kvůli počasí jsem to nedala. U nás čtyři stupně a celý den déšť.
      Takže jsem byla hezky doma v teploučku:-)
      I Tobě pěkné dny, Zuzko.
      H.

      Vymazat
  7. Já jsem velice spokojená, počasí je báječné, přesně takové , na které jsme byly jako děti zvyklé, tedy normální.
    Velikonoce jsem prožila úžasně s rodinou, Soptíček se tajně nacpal čokoládovými vajíčky, navzájem jsme si užili pospolitost, klid, pohodičku a co je víc ? Kdyby padaly trakaře, bylo by mi to lhostejné, protože o tom to skutečně není.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to pravda, dříve bylo takové počasí v dubnu normální. Dokonce pamatuju, že jednou sněžilo i na prvního máje:-)
      I já si užila rodiny a přátel a byly to krásné chvíle. Emička letos poprvé koledovala:-)
      V pondělí jsem měla v úmyslu pochodovat, ale s pláštěnkou by to asi nebylo úplně ono. Tak jsem raději předstírala to hluboké koma. A víš co..., taky jsem si to užila:-)
      H.

      Vymazat
  8. Milá Henrieto, snad jste si Velikonoce užili v poklidu a po svém. My jsme se viděli se všemi blízkými, dost jsem pekla a vařila, abychom si všichni mohli pochutnat, ale zbyl i čas na knížku. Skoro pořád pršelo, ale u krbovek bylo dobře :-)
    Dodatečně přeji pěkné Velikonoce. Měj se fajn!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Dý,
      užili jsme si to moc. Počasí nám sice změnilo plány, ale času s rodinou nikdy nelituji. Také jsem napekla a navařila tradiční velikonoční pokrmy. I když to moc nejím(kromě praskliny na mazanci:-)), bavilo mě dělat to pro druhé.
      Děkuji, Tobě též a měj se krásně.
      H.

      Vymazat
  9. Přesně tohle jsem stihla. Načerpávám "čas" na až bude hezky, to se doma jenom vyspíme. Jsem doma ráda :-) Krásné dny Henriet, D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Užila sis to podle svého a tak to má být. Je pravda, že čas venkovních aktivit jistě brzy nastane.
      I Tobě pěkné dny, Danko.
      H.

      Vymazat
  10. A když apríl... tak u nás se může na lyže :-)) hurááá

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No a já si stěžuju, že je u nás zima, když jinde se lyžuje:-)
      Děkuji za návštěvu, Iv.
      Měj pěkný večer
      H.

      Vymazat
  11. Milá Henrieto, máš velmi zajímavý blog! Přečetla jsem pár příspěvků a budu číst dál!
    Děkuji za návštěvu a komentář!
    Přeji příjemný den a zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Heleno, to mě moc těší. Budu se těšit na další návštěvu.
      I já k Tobě ráda zavítám.
      Měj se pěkně a hezký večer.
      H.

      Vymazat

Děkuji za Vaše komentáře, vážím si každé zpětné vazby.
Jindra