NEJKRÁSNĚJŠÍ VZPOMÍNKY NA SVĚTĚ JSOU TY, PŘI KTERÝCH ZJISTÍŠ, ŽE SE USMÍVÁŠ.

úterý 26. února 2019

Budeš muset přebalovat, forever young game a miluju dárkové poukazy


Pondělí, 18.2.2019
Z postele vylézám s vědomím toho, že tento týden bude o něco náročnější než všechny ostatní. A tak se u snídaně rodí seznam věcí, které jsou potřeba zařídit a harmonogram příprav na sobotní oslavu. Ta moje padesátka se nezadržitelně blíží, sakra!

Úterý, 19.2.2019
,,Můžu se zeptat kolik je vám let?“ odvážím se položit otázku staré dámě, která se ocitne u nás ve firmě a okouzlí mě svým neuvěřitelným všeobecným přehledem.
,,Bude mi osmdesát sedm,“ odpoví a jak si poposedne na židli, všimnu si v rukávu jejího kabátu, že má ruku v sádře.
,,To jsem jen nešikovně upadla,“ odpoví na nevyřčenou otázku. ,,Musela jsem si objednat obědy, protože s tou sádrou si neuvařím.“ dodá a já přemýšlím, jak asi dělá ty ostatní věci, když je sama…

Středa, 20.2.2019
,,No počkej, to mi jako chceš říct, že si tenhle týden ani nezajdeme na kafe?“  vystartuje na mě dcera, když jí cestou z práce nastíním, co všechno musíme dnes společně zařídit.
,,No to asi ne,“ odpovím. ,,Musíme nakoupit a pak máme v plánu udělat ty BE-BE řezy. Odložit je nelze, musí se do soboty pěkně proležet.“
,,To všechno stihneme!“ řekne rezolutně a změní směr jízdy k naší kavárně.

Čtvrtek, 21.2.2019
,,No ale když budeš mít dítě, Lucko, tak ho budeš muset přebalovat…“ vmísí se do hovoru maminky a její kamarádky, Ema.
Lucka se na Emu pobaveně podívá: ,,Opravdu Emi, to jsem nevěděla…“
,,No opravdu,“ kroutí hlavou nad její nevědomostí Emča. ,,To se musí. I několikrát denně, viď mami.“

Pátek, 22.2.2019
Ač se to zdá být jakkoliv ujeté v padesáti letech vzít do ruky laserovou zbraň a v zápalu ,,boje“ běhat po aréně jak smyslů zbavená, věřte, že není. Je to neuvěřitelný relax.
Doufám, že si to bude myslet i těch pětadvacet lidí, kteří mají být součástí mého boje za věčné mládí.
Takže zítra vzhůru na FOREVER YOUNG GAME!

Sobota, 23.2.2019
Když otevřu obálku s nápisem Krásné narozeniny a vysunu dárkový poukaz, musím si text na něm přečíst několikrát: Dárkový poukaz na hlídání vnoučátka od…,,Tak to asi neklapne ,“ přemýšlím nahlas v domnění, že se mladí chystají na dovolenou a já mám v létě hlídat Amálku. ,,Vždyť to budeme v Tatrách…“ dodám zklamaně.
,,Mamko, to musíš z tý obálky vyndat všechno…“ upozorní mě syn a já z pod dárkového poukazu vysunu malou černobílou fotografii.
Jestli je to kluk nebo holka na ní poznat ještě není, ale mně už je teď jasné, že ač to byl teprve první dárek dnešního večera, žádný další už ho nepřekoná.

Neděle, 24.2.2019
Chtěla jsem napsat den poté, ale najednou si uvědomím, že dnes je teprve ten den D.
Svátek má Matěj, a tak jsem na své narozeniny celá léta od táty slýchávala: ,,Matěji, Matěji, kozí bobky platěji…“
S prvním puberťáckým úšklebkem ale táta nejspíš pochopil, že tahle říkanka už není in, a další rok už jsem ji neslyšela. Kozí bobky tedy už dávno neplatí, a kdyby náhodou letos zase opět začaly, myslím, že bych se kvůli tomu na tátu za ten notebook, co mi koupil k narozeninám ani nezlobila.


Abych nezapomněla…
,,Čtyřicítka je stáří mládí a padesátka mládí stáří.“
Victor Hugo


42 komentářů:

  1. Jindro, zo srdca gratulujem ku krásnemu výročiu ... Do ďalšej päťdesiatky prajem pevné zdravie a veľa radosti s vnúčatkami a rodinou ... L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lauro, děkuji Ti moc za krásné přání. Měj se krásně.
      Jindra

      Vymazat
  2. Tý jo, to jsi tedy dostala fakt pěkný dárek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Viď, Stáňo!:-)). A navíc jsem ho absolutně nečekala, takže překvapení bylo veliké.

      Vymazat
  3. To máte krásný zvyk, chodit s dcerou každý týden do kavárny. Mě jakékoliv běhání se zbraněmi připadá strašně legrační, ale věřím, že se u toho člověk odreáguje. Jak to dopadlo už nepopisuješ, tak snad jste si oslavu příjemně sportovně užili!
    K Tvým krásným narozeninám Ti Jindřiško přeji veselou mysl a radost z každého dne! Zuzka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, Zuzko, jestli ona to už nebude závislost, ta kavárna. Ale ne, je to naše taková chvíle pohody ve všedních dnech. Někdy teda menší, když s sebou máme malou Enežku, ale i tak je to fajn:-).
      Ono to běhání se zbraněmi legrační vlastně je, o to je to větší zábava. Chytlo to všechny zúčastněné, takže jsme si pěkně zablbli.
      Děkuji moc za přání, to bych si moc přála.
      Jindra

      Vymazat
  4. K narozeninám jsem už Ti přála. Oslava se určitě vydařila. Dárky udělaly radost, obzvlášť ten jako první rozbalený. Moc prima týden přibarvený Emičkou coby poradkyní.
    Měj se Jindřiško, moc hezky!
    Jo a ten citát jsem četla poprvé a je to trefné!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vydařila se Hanko, bylo to moc fajn, měla jsem všechny blízké a kamarády pohromadě, co víc si můžu přát.
      Děkuji Ti, na citát jsem narazila náhodou a zrovna se hodil:-).
      Jindra

      Vymazat
  5. Jindřiško, je krásné mít okolo sebe rodinu (velkou rodinu) a milé přátele, viď? A nejen na oslavě.
    Koukám, že se to vše povedlo nad míru, to je dobře. K novému budoucímu přírůstku moc gratuluju :)
    Měj prima dny, Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je Peťo asi ještě se zdravím to nejvíc. Vydařilo se vše nad očekávání, moc děkuji, nějak se pořád rozrůstáme...:-)
      Jindra

      Vymazat
  6. To středeční množsné číslo je hezké ( stihneme). Věk je jenom číslo, takže vzhůru do laseru a druhé poloviny života - té moudřejší.

    Ať jsi zdravé a spokojená, Jindřiško.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo, ze srdce Ti děkuji, když se zadaří, tak opravdu po té padesátce zmoudřím:-))

      Vymazat
  7. Jindřiško,
    krásný narozeninový týden jsi měla !
    A po pravdě s laserovou zbraní si tě neumím představit ;-)
    Ale chápu, že je to určitý způsob odreagování.
    Dárkový poukaz je Nej :-)
    Tak vzhůru do dalších týdnů !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko, dokud nezkusíš, nevíš. Prostě na mě navěsili ,,bojovou" vestu, dali do ruky laserovou zbraň a vypustili s dalšími devíti lidmi do arény. Ta hudba, která je součástí hry člověka nakopne k akci a pak už to jde samo. Relax neuvěřitelný, zapomeneš na všechno, co Tě trápí.
      Děkuji moc, měj se fajn.

      Vymazat
  8. Jindřiško, měla jsi krásný narozeninový týden a sobotní dárek je úžasný. Moc Ti k němu gratuluji. Růža

    OdpovědětVymazat
  9. Ema je skvěl jako vždy, ale tento týden boduje tvůj syn! Tomu říkám dárek!!! Moc gratuluji!
    Jindři, měj se moc hezky, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Překvapení bylo veliké, Helenko. Dojetí a radost též. Moc děkuji, měj se krásně.
      Jindra

      Vymazat
  10. Že prý ženy neumí udržet žádné tajemství, kromě svého věku. Ty se s ním netajíš, tak ti mohu gratulovat. Nemyslíš, že by Ema mohla mít internetovou poradnu? Syn měl super nápad takže další gratulace vám oběma. ,,Mládí je třeba prožít. Nezáleží na věku, kdy se rozhodneme, že budeme mladí". Tolik k pátku. Zdraví Renata od kaštánku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vidíš, tak já to mám asi obráceně, Renčo:-). Až bude Ema větší, určitě jí něco takového navrhnu, radit jí jde:-).
      Moc Ti děkuji, citát je trefný a velmi inspirativní:-).
      Hezký víkend
      Jindra

      Vymazat
  11. Jindřiško, krásně jsi si užila narozeniny a já jsem se u tvého týdnu bavila. Děkuju a měj pěkné dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bylo to fajn, Marti, děkuji ze srdce. Užij si víkend.
      Jindra

      Vymazat
  12. Milá Jindřiško.. úžasnou rodinku máš.A dárečky... jednička s hvězdičkou.❤️
    A neboj.. padesát je jen číslo, záleží jen na nás jak si toto úžasné období užijeme. Takže hlavu vzhůru a užívej si.Z🖤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Zdeni moc, dárečky potěšily. Tak jdu do toho a uvidíme, jestli to číslo přinese nějaké změny. K lepšímu, samozřejmě:-).
      Krásný víkend
      Jindra

      Vymazat
  13. Jindřiško zlatá, jsem tu tentokráte včas. Ke krásným narozeninám přeji všechno jen a jen to nejlepší. Dárek od syna je TOP. Věřím, že jste si oslavy i běhání jak smyslů zbavení náležitě užili. Tak to má být.
    Bobky pryč!...
    "Matěj, Jindra, Matěj,
    na slova maj patent!"
    Ať ti to, Jindří, dál tak hezky píše!
    PS: Ta lepší, zářivější a krásnější polovina života právě začínáááá!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Katko, děkuji z celého srdce za nádherné přání. Dárek je velkým krásným překvapením a adrenalinová hra byla opravdu tím, co mě dokázalo odpoutat od všedních starostí.
      Básnička je vtipná, díky, bavím se!:-))
      Tvá slova mě nabíjí. A to nejen v tomto komentáři.
      Pěkný víkend
      Jindra

      Vymazat
  14. To je krásné. Moc gratuluji k takovému dárečku :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Katko ze srdce, máme velkou radost.
      Pěkný den
      Jindra

      Vymazat
  15. Jindřiško, tak mi kanou slzy dojetím, opravdu. Ten sobotní poukaz mne dostal, to je tak nádherné a věřím, že žádný dárek ho nepřekonal. A také se mi líbí vaše pravidelné sedánky s dcerou na kávičku. To já když si někdy na cestách zajdu na kávičku a třeba i zákusek, a je to velmi příležitostně, tak jsem tam sama. Ale nestěžuji si, s dcerou si dáme kafčo doma, když se u nás zastaví. .o)
    Měj krásné dny a užívej tolik radosti. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem měla zamlžený pohled, Dášo a nejen to:-). Dojetí bylo velké a radost samozřejmě taky.
      Kávička ve všední den je pro nás takovým malým zastavením v čase. Mám to moc ráda. Ono takové zpestření je i pro člověka samotného docela fajn. Zvláště pro Tebe, když jsi tolik na cestách. Užívej si to, klidný víkend přeji.
      Jindra

      Vymazat
  16. Jé, Jindřiško, to máš krásný dárek. Také bych takový brala.Na nákupy a kávičky s dcerami také ráda chodím, ale v poslední době nějak nechodíme, bohužel.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, asi si musíš ještě počkat, Pavlo:-). Věřím, že to přijde v ten pravý čas.
      Určitě si zase s holkama na sebe uděláte čas a nějaká ta kávička v útulné kavárně taky bude. Moc Ti to přeji.
      Jindra

      Vymazat
  17. Jindro, to je tak nadherny tyden a text, ja se tu usmivam od ucha k uchu. Moc mile. Jeste jednou dodatecne krasne narozeniny, hlavne zdravi a stesti a gratuluji zaroven k dalsimu vnoucatku!!! M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsi milá Marci, moc Ti děkuji. Za milá slova i za přání. Zase nás bude o jednoho víc...:-).
      Krásný den

      Vymazat
  18. Jindři,zlatá,tak myslím, že jsem asi poslední gratulant...ale o to upřímnější jsou moje slova.
    Přeji všechno, co se koupit nikde nedá- stálé zdraví, spoustu přátel, conoodrží v pravou chvíli, rodinu co drží pospolu a jen samé šťastné dny, co stojí si zapamatovat, nebo aspoň kousek z nich zapsat třeba sem...
    PS: Padesát není žádný věk, je to přece jen dvakrát dvacet pět...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haničko milá, děkuji Ti ze srdce. Nezáleží na tom, jestli jsi poslední, Tvoje přání je upřímné, cítím to. A všechno, co přeješ je tak v životě potřebné a krásné. Velké díky Tobě a od teď budu svůj věk dělit dvěma, to bude nádhera:-)).
      Jindra

      Vymazat
  19. Jindro, opět jsem se pobavila. Velká gratulace k narozeninám, hlavně hodně zdraví, štěstí a spokojenosti. A toho zdraví ti přeji opravdu hodně, to je NEJ.
    Doufám, že sis užila oslavu, padesátka je jenom jednou za život:)
    hezký den přeje EvaLuna
    PS:obrovská gratulace k dalšímu členu rodiny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je mi potěšením, Evi. Děkuji moc za přání, oslava byla skvělá. Já slavím narozeniny velmi skromně, většinou obědem u nás doma s rodinou, ale padesátka vybízela k tomu, slavit i s přáteli.
      Moc děkuji, měj se krásně.
      Jindra

      Vymazat
  20. Dodatečně přeju všechno nejlepší k narozeninám. Dáreček úžasný, úplně mě to dojalo. A děkuji za týdenní glosy, jsou milé, moc milé, ráda si je čtu. Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Petro, dárek velmi překvapil a udělal mi velkou radost.
      Já děkuji za Tvé návštěvy, jsem potěšena.
      Jindra

      Vymazat

Děkuji za Vaše komentáře, vážím si každé zpětné vazby.
Jindra