NEJKRÁSNĚJŠÍ VZPOMÍNKY NA SVĚTĚ JSOU TY, PŘI KTERÝCH ZJISTÍŠ, ŽE SE USMÍVÁŠ.

středa 1. února 2017

Pytel kostí

Pytel kostí
Stephen King

Audiokniha


Když úspěšnému spisovateli Miku Noonenovi nečekaně zemře žena a jeho nenarozené dítě, o kterém neměl ani tušení, uchýlí se do svého letního sídla k Dark Score Lake. Dům Smějící se Sára stojí na břehu jezera a on doufá, že se mu zde vrátí schopnost psát romány, kterou ztratil se smrtí své ženy. Jeho pobyt se ale komplikuje setkáním s mladou Mattie a její dcerou Kirou. Jako by nestačilo, že ho trápí noční můry, v domě se dějí podivné věci a on často neví, co je skutečnost a co sen. Sled neuvěřitelných událostí vyvolává v Miku Noonenovi pocit, že smrt jeho ženy nebyla jen náhoda a že dávná minulost Smějící se Sáry má vliv na to, co se děje nyní. Nebo je přece jen všechno jinak?
Pytel kostí je neuvěřitelný hororový příběh vyprávěný samotným hlavním hrdinou. Při jeho poslechu mě to neustále nutí přemýšlet, analyzovat, a moje touha přijít tomu všemu na kloub je čím dál tím větší. Moje fantazie tak běží na plné obrátky. Jenomže TOHLE, se vymyslet prostě nedá. Zjišťuji, že Stephen King je úžasný vypravěč. Dokáže každou situaci tak barvitě popsat, že mám pocit, jako bych se v ní ocitla. Kniha je plná trefných přirovnání, metafor a aforismů. Příběh je napsaný tak barvitě, že mě baví i v pasážích, kde se toho zrovna, ,,moc neděje“.

Abych nezapomněla...,
že jsem objevila dalšího skvělého spisovatele.




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše komentáře, vážím si každé zpětné vazby.
Jindra