NEJKRÁSNĚJŠÍ VZPOMÍNKY NA SVĚTĚ JSOU TY, PŘI KTERÝCH ZJISTÍŠ, ŽE SE USMÍVÁŠ.

úterý 11. října 2016

Pod dekou

Hned jak jsem včera dopoledne vyšla ze zubařské ordinace, měla jsem touhu zalézt pod svou heboučkou deku a prospat zbytek dne. Rutinní prohlídka se totiž zvrtla v poměrně náročný zákrok, který mě na půl hodiny upoutal do zubařského křesla a prověřil pevnost mých čelistních pantů.
A tak není divu, že mě to lákalo více do postele než do práce. Smysl pro zodpovědnost ale zvítězil. Se znecitlivělou půlkou obličeje jsem proto do práce nakonec vyrazila. Pracovní den byl ale tak jako tak narušen mým pozdním příchodem, odeznívající lokální anestezií a únavou po prodělaném zákroku. Domů jsem dorazila vyčerpaná, a tak jsem téměř okamžitě zalezla pod deku, po které jsem toužila celý den.



Abych nezapomněla…,
že prvního listopadu budu nejspíš opět pod dekou. 

4 komentáře:

  1. nejhorší den v roce = návštěva zubaře

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Obávám se, že takový den budu mít ještě letos minimálně jeden:-(
      Ale aspoň budu moci zalézt pod deku bez výčitek:-))

      Vymazat
  2. A nezapomeň se odměnit za statečnost
    A teseni je raz dva na světě :-) Verka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý nápad! A udělám z nepříjemné situace docela fajn zážitek:-)
      A o tom to je!

      Vymazat

Děkuji za Vaše komentáře, vážím si každé zpětné vazby.
Jindra