NEJKRÁSNĚJŠÍ VZPOMÍNKY NA SVĚTĚ JSOU TY, PŘI KTERÝCH ZJISTÍŠ, ŽE SE USMÍVÁŠ.

pátek 26. srpna 2016

Mobil



Někdy mi připadá, že mám mobilní telefon jenom proto, abych:

- opakovaně odmítala nabídky mého poskytovatele na změnu tarifu

- pořád dokola opakovala, že nechci tablet zdarma, protože zdarma fakticky není

- neustále zavrhovala nabídky na aktivaci kreditní karty nejmenované společnosti

- četla esemesky od bank a finančních společností, nabízejících výhodný úvěr nebo hypotéku

- si vyslechla, že moje úrazová pojistka již není aktuální a nutně potřebuji novou

- se dozvěděla, že pojištění naší domácnosti již v případě plnění neodpovídá současným
   cenám a tudíž potřebuji sjednat nové

- byla přesvědčována, že právě ,,TATO“ společnost má nejlevnější elektřinu a plyn

- vedla monitorované rozhovory s člověkem, kterého neznám o věcech, které mě nezajímají


Abych nezapomněla...ŘÍKAT NE!

1 komentář:

  1. Poslední dobou říkám jen ANO, můžete mi ty informace poslat do mailu. Nashledanou🐒

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře, vážím si každé zpětné vazby.
Jindra