NEJKRÁSNĚJŠÍ VZPOMÍNKY NA SVĚTĚ JSOU TY, PŘI KTERÝCH ZJISTÍŠ, ŽE SE USMÍVÁŠ.

pátek 1. ledna 2021

PF 2021

 
Přišel covid mezi lid,
bez něj nám bývalo líp.
Přines' smrt a přines' hádky,
daleko jsme od pohádky,
kterou bysme chtěli žít,
svobodu a zdraví mít.
Horší než-li nemoc sama,
připadá mi větší rána,
že nenávist vzkřísila,
lásku lidí ubila.
Pardon, milí virusy,
rvu ta slova na kusy.
Tvojí vinu popírám,
oči sobě otvírám.
Lidi jsou tu na vině,
měli by si povinně,
předsevzetí dát,
že míti jiné rád,
je důležité velice.
V novém roce nejvíce!

Abych nezapomněla,
co jsem to ještě chtěla:
Když nebudeš si dávat,
cíl co nejde zvládat,
lehčí bude život tvůj,
nemusíš být stůj co stůj,
dokonalý, nejlepší.
Život se tím nezlepší.
Poslední zde moje rada,
pak už jenom slavit - tradá!!!
,,Když budeš míti sebe rád,
blbci tě nebudou srát."
 

 

15 komentářů:

  1. Zlekla jsem se,
    viděla jsem "svině",
    však píše se zde pouze,
    že lidi jsou na vině.

    Mnozí spíše na víně,
    nežli jenom na vině,
    navinulý dech,
    to by jeden zdech! :-D

    Ach, v řádcích mých huláká
    bída s nouzí...
    Zapůsobil snad vaječný "koňák"?!
    Voloviny se ve mně bouří!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vaječňák je pěkný zrádce,
      dobrý na chuť, špatný rádce.
      Když chceš skládat rýmy,
      on vymýšlí šprýmy.

      Vymazat
  2. Jindro, přeju do toho začínajícího roku hodně štěstí, lásky, pohody a splněných přání

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju, Stáňo. Klidný a zdravý rok 2021 a ať Ti to šlape:-)!

      Vymazat
  3. Jindřiško, ať je tento rok aspoň o malinko lepší než ten rouškový.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Obávám se, Marti, že rouškový bude i tento rok. Ale hlavně ať to přežijeme ve zdraví. Ať máš dostatek témat pro psaní i v roce 2021.

      Vymazat
  4. Je vidět, že básnický duch si poradí s jakýmkoli tématem.
    Jindřiško, PF 2021! Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Většinou, Helenko:-). Klidný vstup do nového roku celé rodince i Aaronkovi.

      Vymazat
  5. V novém roce jen všechno dobré, hlavně zdraví Tobě a Tvým blízkým !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju, Hanko. To je to nejcennější, co máme. Štastný nový rok!

      Vymazat
  6. Šťastný krok po celý rok a ať tě MÚZY neopouští ☺ ♥

    OdpovědětVymazat
  7. Jindro, přeji do nového roku hlavně zdraví a vše dobré.

    OdpovědětVymazat
  8. Jindřiško, do nového roku přeji hodně štěstíčka, zdravíčka, lásky, pohody. Krapet nadhledu a kupu tolerance. Ať Ti to hezky píše, ať hezky skládáš verše. Jednoduše, ať jsi šťastná! K.

    OdpovědětVymazat
  9. Taky přeju všechno nejlepší. Sice takto opožděně, ale kvůli stěhování a plánování svatby, jsem vůbec neměla čas na to pročítat moje oblíbené autorky a blogy. Co jste dostali pod stromeček? Já měla velkou radost. Přistála mi pod stromečkem galvanická žehlička, ze které mám fakt velkou radost. Manžel nějak správně odhadl, že jsem po ní už hodně dlouho toužila. :) Tak mi udělal radost. Galvanic spa se hodí teď při koroně a nošení respirátorů prakticky každý den, takže je u nás v neustálém provozu. :)

    OdpovědětVymazat
  10. thank you for sharing dude! visit us >.<

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře, vážím si každé zpětné vazby.
Jindra