NEJKRÁSNĚJŠÍ VZPOMÍNKY NA SVĚTĚ JSOU TY, PŘI KTERÝCH ZJISTÍŠ, ŽE SE USMÍVÁŠ.

pondělí 30. ledna 2017

Nežádoucí účinky, hra na ,,hnučku" a doba ledová

Pondělí, 23.1.2017
Kdyby se nežádoucí účinky léků vyskytovaly u jednoho z deseti tisíc pacientů, pokud je budu brát já, budu ta jedna z deseti tisíc.

Úterý, 24.1.2017
Že se inspektor Colombo vždycky hned na začátku každého dílu přilepí na vraha? On je prostě geniální.

Středa, 25.1.2017
Zase mi vzali dvě zkumavky krve. Za mých mladých let stačilo chřipku týden vyležet a člověk byl zdráv. To jsou ty viry odolnější než dřív, anebo je to tím, že už mé tělo z těch mladých let vyrostlo?

Čtvrtek, 26.1.2017
,,Doblý den, co si pšejete?“, ptá se Ema jako prodavačka, mě, jako nakupující.
,,Dobrý den, potřebovala bych pro svou vnučku Emičku kakaového Lipánka“, odpovím.
Zarazí se, řekne, že ho nemá a okamžitě ztrácí zájem o hru na prodavačky.
Chce si totiž hrát na ,,hnučku“. Že hnučka je správně vnučka, a že si na ní nemusíme hrát, že jí prostě je, její tříletá osobnost zatím nechápe. A tak prostě improvizuji…

Pátek, 27.1.2017
,,No to bych chtěla vidět, kteří manželé po třiceti letech takhle leží v posteli těsně vedle sebe“, komentuje naše vdaná dcera situaci v reklamě na Prostenal. Tázavě se s manželem na sebe podíváme a vteřinu oba přemýšlíme o tom, jestli to přiznáme. I když třicet let spolu budeme až příští rok, oba po chvíli najednou řekneme: ,,My…“
Protočené panenky a pokřivená ústa naší dcery hovoří za vše.
Jsme divní.

Sobota, 28.1.2017
Já, Olga Hepnarová – nejhorší zážitek dnešního dne. Že já si k tý televizi sedla, když manžel ten film pustil. Něco tak depresivního jsem už dlouho neviděla.

Neděle, 29.1.2016
Podle TV Nova je letošní zima neobvykle tuhá a je prý možné, že se vrací doba ledová. A já měla pocit, že právě takhle má správná zima vypadat…


Abych nezapomněla...,
že chřipce týden nestačí, manželské objetí po třiceti letech už není in a Hepnarová mysl nerozjasní.




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše komentáře, vážím si každé zpětné vazby.
Jindra