NEJKRÁSNĚJŠÍ VZPOMÍNKY NA SVĚTĚ JSOU TY, PŘI KTERÝCH ZJISTÍŠ, ŽE SE USMÍVÁŠ.

čtvrtek 8. prosince 2016

Andělíčku, můj strážníčku

,,Babičko, jak je ta básnička o andělíčkovi?“, ptám se jednoho večera babičky.
,,To není básnička, Henrietko, to je modliba. Když si jí budeš říkat každý den před spaním, andělíček Tě bude ochraňovat“, odpoví babička a začne odříkávat modlitbičku:

,,Andělíčku, můj strážníčku,
opatruj mi mou dušičku.
Opatruj ji ve dne v noci,
od škody a od zlé moci.
Duši, tělo opatruj,
andělíčku, strážce můj.

Netušila jsem, že můj andělíček strážníček dostane fyzickou podobu po více jak čtyřiceti letech. Objevila jsem ho včera na adventním tržišti v jednom stánku, a hned jsem věděla, že patříme k sobě.
A zjistila jsem, že je to vlastně andělka 😍.


Abych nezapomněla…,
hýčkat své anděly.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše komentáře, vážím si každé zpětné vazby.
Jindra