NEJKRÁSNĚJŠÍ VZPOMÍNKY NA SVĚTĚ JSOU TY, PŘI KTERÝCH ZJISTÍŠ, ŽE SE USMÍVÁŠ.

pondělí 29. května 2017

Prostě to oprav, záchrana krásných očí a Copperfield klíčovou dírkou

Pondělí, 22.5.2017
Je to další zkouška nebo to myslíš vážně?
Opravdu jsou ty komplikace s těhotenstvím mé dcery nutné?
Já ale nechci mít strach!
Prostě to oprav, prosím!

Úterý, 23.5.2017
Jít k zubaři, když nic nebolí, je vlastně pohoda.
Paní, sedící naproti mně v čekárně, ale takovou pohodu evidentně nezažívá.
Zarudlé oči a ruka na levé tváři napovídá, že její noc byla nejspíš hodně krušná.

Středa, 24.5.2017
I když sladké moc nejím, zmrzlina Schwarzwald s višněmi a čokoládou mi právě v tuto chvíli připadá jako to pravé na oslavu.
Na oslavu v nejlepší kavárně ve městě.
Na oslavu toho, že výsledky naší dcery jsou v pořádku.

Čtvrtek, 25.5.2017
Hned po žirafách mají ty nejkrásnější oči na světě.
Jejich bílé zadečky, které jak odrazky svítí na dálku nám oznamují, že jsou nedaleko.
I když jsou to od přírody plachá zvířata, často jim jejich důvěra v člověka dovolí, nechat se ochočit.
Moje jedinečné setkání s mladým srnečkem v dětství způsobilo, že se tito tvorové stali mojí srdeční záležitostí.
Proto jsem podepsala!
Děkuji , která mi k tomuto kroku byla prostředníkem.

Pátek, 26.5.2017
Jelikož je můj muž po úrazu stále doma, chodí spát podstatně později než já.
,,V noci jsem Tě ani neslyšela přijít“, říkám mu dnes ráno.
,,Prolezl jsem klíčovou dírkou“, odpovídá pohotově.
Tak to vysvětluje i to, proč se věci v kuchyni záhadně přemísťují ze svých obvyklých míst na místa jiná.
Můj Copperfield…!

Sobota, 27.5.2017
Když se ráno rozhodujeme, jestli pojedeme na chatu nebo na výlet, zvítězí chata. Jednak proto, že ji letos poměrně dost zanedbáváme a jednak proto, že toužím po samotě a klidu.
Už vím, proč nemám ráda neohlášené návštěvy. 
Protože se z programu ticho a klid stěží neočekávaně přepínám do programu zahrada plná lidí.

Neděle, 28.5.2017
Mytí oken bytostně nesnáším.
Myslela jsem, že po výměně za plastová se to ve mně zlomí.
Nikoliv.
Dva měsíce se odhodlávám, dva měsíce hledám výmluvy, dva měsíce odkládám.
Když na to dnes konečně dojde, za pár hodin je hotovo a radost z jasného výhledu a voňavých záclon je veliká.
Jsem zvědavá, jak dlouho budu tuto činnost odkládat zase na podzim.



Abych nezapomněla…,
k čemu je mi doma Copperfield, když mi jeho magie okna neumyje.

27 komentářů:

  1. Henrietko, já sladké jím a na oslavu takovéto úžasné zprávy bych si dala větrníka a latté.
    K zubaři chodím nerada, ale pravidelně a do oken se musím dokopat. Na jaře jsem je sice již myla, ale nyní odkvetla řepka a žlutou jsme měli všude. Takže mne čekají znovu a radost z vykonané práce budu mít stejnou jako ty, obrovskou. Ale až budou umytá....:o)
    Hezký večer.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já sladké opravdu jen výjimečně a když, tak ať je to kvalitní.
      Jo, to byla taky jedna z mých výmluv, proč nemýt okna - pyl z pampelišek:-). Pampelišky odkvetly a řepka je od nás naštěstí daleko. Tak nezbývalo, než se do toho pustit:-).
      Hezký večer i Tobě
      Děkuji
      H.

      Vymazat
  2. Henrieto, mám ráda Vaše články. Baví mě a potěší mě vždycky a nějak inspirují. Už se těším na další. A mám s Vámi radost, že dceřiny výsledky jsou v pořádku! Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Lenko, to mě moc těší. Za sdílení radosti děkuji, ta se potom násobí:-).
      Krásný večer Ti přeji.
      H.

      Vymazat
  3. Okna to je kapitola sama o sobě.Nesnáším jejich mytí, ale jak píšeš když se k této činnosti dokopu jsem na sebe právem hrdá.... Dobrých zpráv není nikdy dost, takže oslavit je nějakou sladkostí nemůže být nikdy na škodu. Tímto samozřejmě gratuluji !!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že nechuť k mytí oken nemám sama. Znám nadšence, kteří je myjí několikrát do roka, já jsem ráda, že to s přemáháním zvládnu dvakrát, jednou na jaře a podruhé na podzim:-).
      Že jo, taky si říkám...když si dám tu zmrzku s radostí a chutí, nemůže mi ublížit:-).
      Děkuji Evi
      H.

      Vymazat
  4. Henrieto, gratuluji k výsledkům a držím palce do vítězného konce, nechť je stejně sladký a neodolatelný jako zmrzlina Schwarzwald s višněmi a čokoládou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dianko, to jsi napsala moc hezky, děkuji. Proto Ti prozradím, že příští pondělí se dozvíš více:-)
      Krásný večer
      H.

      Vymazat
  5. U nás myje okna obvykle manžel (teď na jaře na to tedy ještě nedošlo, ale přece mu nebudu zasahovat do sféry vlivu, ne?).
    Dobrý konec s výsledky je fajn - určitě bude platit konec dobrý všechno dobré. A zmrzlinu si tou určitě zasloužilo (co ovšem hezké není, že já si díky tomu vzpomněla, že mám v mrazáku zbytek čokoládové a je tedy boj si ji v jedenác v noci rozmluvit).
    Hezký týden, který zdá se bude horký...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně máš chlapa, který myje okna? Sen každé ženy...:-).
      Připomněla jsi mi moji kamarádku, ta je schopná večer u televize spořádat celou vaničku zmrzliny:-). Holky, holky...:-)
      Týden je horký, ale já si to užívám. V práci mám dvacet pět stupňů, takže vedrem nepadám a cestou domů se pěkně prohřeju a prosvítím sluncem.
      Měj se pěkně
      H.


      Vymazat
  6. Tak se ti Henrieto strach, radost prolínají se sladkou odměnou, s vítězstvím sama nad sebou, dobrým pocitem, klidem a neklidem, vyjasněnými záhadami.
    Máš opět za sebou pestrý týden. Nu, není ten život zábavný?
    Ať se ti daří a tvé dceři nejlépe.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu Alenko, pestré to tedy mám, vlastně se nikdy nenudím:-).
      Ale o té pestrosti přece ten život je...
      Děkuji, všechno je v naprostém pořádku:-).
      Krásný večer
      H.

      Vymazat
  7. Obavy jsou pryč a radost je na světě :-) jupí.
    Joo a k oknům, jsi lepší! Já to letos ještě nestihla, spíš jsem je ignorovala :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jupííí!!!
      Jo! Jsem lepší! Haha:-)). Když ono je takových daleko lepších činností, než je mytí oken...

      Vymazat
  8. Vše se v dobré obrátilo,oslavit se to muselo. A každý den něco přinesl.
    Radost z vyčištěných oken! No, taky jsem měla radost, jenže ten pyl mi ji zkazil. A teď nevím, jestli chci mít tu radost znovu.
    Měj hezký den a hlavně ať těšení se na další vnoučátko je už jen a jen v pohodě a v pohodě je i dcera.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vidíš a já počkala až bude po pylu...:-). Podruhé už bych je rozhodně nemyla!
      Děkuji Hanko moc, vše je v nejlepší pohodě, počkej si na příští pondělí:-).
      Pěkný večer
      H.

      Vymazat
  9. Jsem ráda, že odpor k mytí oken nemám jenom já. A ta krása po umytí, ale příště zase přemlouvání a odpor. Letos jsem ještě nemyla, odhodlávám se. Ta krásná zpráva stála za oslavu. Samé hezké dny přeju.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koukám, že téma mytí oken se opravdu uchytilo:-). Je to snad ta nejkontroverznější domácí práce. A možná ještě žehlení, ale to mě kupodivu až tak nevadí. Ať se odhodlání umýt okna dostaví a máš pro letošní jaro splněno:-).
      Pěkný večer
      H.

      Vymazat
  10. Mně tu pyl ještě pořád poletuje... 😉

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Znamená to tedy, že Tvoje okna ještě také nezáří čistotou?:-)
      Když není pyl, prší, nebo naopak svítí slunce, a při mytí oken se pak dělají šmouhy. Vždycky je důvod se touto činností nezabývat, ne?!:-)
      H.

      Vymazat
    2. Jo, jo, nezáří. Musím přeci dodat pocit spokojenosti všem Šmudlům, ne? 😉 😊

      Vymazat
  11. Těch pár vteřin, než jsem se z pondělí dostala ke středě, jsem držela palce. Spadl mi kámen ze srdce!
    Děkuji za zmínku :-)
    Mytí oken si plánuji už dlooouho, ale jaksi by to nemělo význam...
    Měj se krásně! Pa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Dý, všechno dobře dopadlo:-).
      Rádo se stalo, šlo o dobrou věc...
      Jak říkám, vždycky se najde důvod, mytí oken odložit:-).
      Krásný večer
      H.

      Vymazat
  12. Každá jsme jiná, ale všechny se v komentářích shodneme, no není to názorový ráj ?
    Nej je zdraví, pak zase zdraví a to ostatní je zoufale podružné.
    Budu nepříjemná, ale toho kouzelníka ti závidím, jen doufám, že jsi měla dost rozumu a ty jeho asistentky jsi dopředu zrušila / ten pravý měl studio plné nádherných koček /!!
    Přeju další plodný týden a hlavně, ať je miminko a maminka v pořádku !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naprosto s Tebou souhlasím. Zdraví je až na prvním místě!
      No hele, žádný šťabajzny se nám v bytě zatím nepohybují, tak snad se ty jeho magické kousky obejdou bez asistentek. Myslím, že pověsit sběračku na háček k cedníku zvládne i bez nich:-).
      Moc děkuju!
      H.

      Vymazat
  13. Je super, že všechno dobře dopadlo a je to tak i dál. Hezký večer D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vždyť za to také neustále děkuji...:-)
      Pěkný večer
      H.

      Vymazat

Děkuji za Vaše komentáře, vážím si každé zpětné vazby.
Jindra