NEJKRÁSNĚJŠÍ VZPOMÍNKY NA SVĚTĚ JSOU TY, PŘI KTERÝCH ZJISTÍŠ, ŽE SE USMÍVÁŠ.

pondělí 18. května 2020

Jak spolehlivě obrazit


13 komentářů:

  1. Milá Jindřiško,
    toho tvýho vtipňouše bych taky chtěla mít doma. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. ... jak milé po ránu...
    Jindřiško, přeji pohodové dny, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na všechno musí mít odpověď, Heleno:-))
      Pěkné dny i k vám, J.

      Vymazat
  3. Mám ráda vtipné muže a ještě raději mám ty, kteří pak ty truhlíky pomohou uklidit.
    O muškáty bych se nebála, mám je venku už tři týdny a vůbec si nestěžují.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevím jak to bude s úklidem truhlíků, ale pomohl mi je nanosit na balkon. U nás bylo pár dní kolem nuly, tak měly muškáty namále. Ale myslím, že to zvládly.
      Tak ať nám kvetou! J.

      Vymazat
  4. Moje muškáty na chalupě zřejmě nepřežily ranní mrazíky - sice už přes tři týdny čekám, jestli neobrazí, ale asi marně (zřejmě nefunguje ani ta zima :D). Tvého muže zdravím, zvedl mi náladu

    OdpovědětVymazat
  5. Jindři vy jste úžasná dvojka 😊... Posílám mnoho pozdravů Vám oběma. Z💙

    OdpovědětVymazat
  6. Jindřiško věřím, že muškáty přežijí jsou určitě silné - jako tvůj muž.
    Měj se moc hezky. Iva

    OdpovědětVymazat
  7. Kdepak se couráš, Jindříšku ???
    Žádná básnička, milé povídání, manželský humor ?
    Chybíš mi!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Žiju trochu více v realitě, Simčo:-). Ale jsem moc ráda, že někomu chybím. Humor nás naštěstí neopouští, nedávno jsme totiž četli, že s covidem se nejlépe bojuje s dobrou náladou. Zatím se nám vyhýbá, tak to asi funguje.
      Jindra

      Vymazat

Děkuji za Vaše komentáře, vážím si každé zpětné vazby.
Jindra