NEJKRÁSNĚJŠÍ VZPOMÍNKY NA SVĚTĚ JSOU TY, PŘI KTERÝCH ZJISTÍŠ, ŽE SE USMÍVÁŠ.

čtvrtek 18. ledna 2018

Týdeníky pro Henrietu

Moje milé blogerky, milí blogeři!
Mám zde pro vás NOVOROČNÍ VÝZVU!
Jelikož se mé týdeníky těší velké oblibě, ráda bych takový týdeník viděla i z druhé strany.
Co to znamená?
Ráda bych si přečetla alespoň jeden týden ze života každé(ho) z vás!
Proto vás vyzývám!
Napište svůj JEDEN týdeník PRO MNE!
Vybrala jsem poslední a zároveň první týden. Poslední lednový a první únorový.
Tedy od 29.1.2018 do 4.2.2018.
Budu ráda, když se vás zapojí co nejvíce, ale pozor! Pokud jsou mezi vámi i výher chtiví človíčci, zklamu vás. Za sepsání vašeho týdeníku neobdržíte žádnou výhru ani odměnu.
Cílem je totiž úplně něco jiného: Každý večer se v tomto týdnu na chvíli zastavit a uvědomit si, co nám ten, který den dal. Co jsme si z něj odnesli.
Někdo půjde s kůží na trh, někdo si opravdu ty silné okamžiky nechá pro sebe, někdo místo smutného zážitku najde v celém dni i kousek radosti. Někdo své pocity sdělí citátem nebo básní, jiný fotografií. Je jen na vás, do jaké míry mě, a vlastně i celému blogerskému světu dovolíte nahlédnout do VAŠEHO TÝDNE. Je jedno o kolika větách váš den bude. Podstatu můžete zachytit dlouhým odstavcem nebo jen jedinou větou.
Půjdete do toho?
Pokud ano, budu ráda, když mi to sdělíte v komentáři, abych věděla, na kolik lidských příběhů se můžu těšit.
Sepište svůj pátý týden roku 2018 a publikujte ho nejpozději ve čtvrtek, 8. února 2018 na svém blogu.
Pro jistotu mi napište na e-mail: abych.nezapomnela@gmail.com, že jste to udělali. Nerada bych totiž nějaký váš týdeník přehlédla.
Váš článek nazvěte jak chcete, jen je třeba, aby v něm bylo patrné, že jde o prožitky z tohoto konkrétního týdne.
Jak pojmete zpracování článku je jen a jen na vás, ale nezapomeňte fotit!
S vaším svolením na tři nejzajímavější týdny uveřejním odkazy na svém blogu.
A pokud má chuť se zapojit i někdo z NE blogerů, není nic jednoduššího než mi poslat ten SVŮJ týden na e-mail.
STRAŠNĚ SE TĚŠÍM!
PIŠTE!

Děkuji,
Vaše
Henrieta


Abych nezapomněla…
,,Ať už stopa v písku, stopa ve sněhu, v blátě, či stopa v srdci, vždy to znamená to stejné, někdo zde byl a zanechal kousek sebe."
Golichová

34 komentářů:

  1. Mne tvoje týdeníky zaujaly tak, že jsem se chtěla opičit, ale nemám ten dar zkratky, co vtipně nebo zajímavě vystihne, takže jsem pokus vzdala v půlce prvního týdne (někdy v loni zjara). Pokusím se tedy znovu - aspoň jeden týden. Pro tebe - protože si to zasloužíš na oplátku za to, že mi každé pondělí tvůj týdeníček zpříjemní večer :-). Doufám, že nezapomenu ;-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo, možná nemáš dar zkratky, jak tomu říkáš, ale určitě v Tvém týdeníku nalezneme dar jiný. Jsem ráda, že do toho jdeš, věřila jsem Ti:-). Tvůj pokus ,,opičit se" mi lichotí, ale myslím, že Tvůj blog je takhle přesně takový, jaký má být:-).
      A nezapomeň!
      Henrieta

      Vymazat
  2. Ráda bych se zapojila, ačkoli denní program míváme chaotický a spíchnutý horkou jehlou podle potřeb drobotiny :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Faun, třeba se Ti ten každodenní chaos podaří dostat v týdeníku pod pokličku:-). Čteš se pěkně, jak jsem si stačila všimnout, takže se těším!
      Henrieta

      Vymazat
  3. Tak to bych nedokázala, ani náhodou :-)) No uvidíme :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale dokázala Zdenko, věř si! Pojmi to tak, aby jsi z toho měla radost a půjde to samo. Počítám s Tebou:-).
      Henrieta

      Vymazat
  4. Jak píše Stáňa výše, i já se chtěla začít opičit, ale odradila mě pravidelnost. Nejsem si jistá jestli bych to zvládla. Ale jeden týden? ještě k tomu s jedním významným datem? To bych zvládnout mohla. Jdu do toho, piš si mě :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta pravidelnost je na týdeníku to nejhorší. I pro mě, Míšo:-). A to to měly původně být deníky. Nemyslitelné!
      Těším se, co v Tvém týdnu přinese ono významné datum:-).
      Henrieta

      Vymazat
  5. No půjdu do toho, ale bude to šílený opruz, budu zrovna po operaci.
    Ale pokusím se, aby to nebylo fádní !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A sakra, tak to je dost špatně načasované...do Tebe jsem vkládala velké naděje:-). Ale co, Ty jsi bojovník, Ty to dáš. Věřím, že se ještě všichni pobavíme:-).
      Henrieta

      Vymazat
  6. Henrietko, láká mě to, ale nechci nic slibovat. Nicméně pokusím se, doufám, že na to nezapomenu. Díky, hezký výzva. Pohodový víkend.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, u Tebe jsem si tipovala, že do toho půjdeš. Děkuji, že o tom alespoň uvažuješ. No tak uvidíme, jak to dopadne:-).
      Henrieta

      Vymazat
  7. Henrietko,
    no to je výzva !
    Dosud můj život byl takový, že by to vydalo na knihu !
    Žánr možná trailer, scifi, krimi,.... ale nevím, kdo by jí četl ;-)
    Ale jeden pracovní týden, to bych mohla zvládnout i pro tebe / sebe/ zapsat :-)
    Stále se totiž učím, že každý den je DAR.
    Zrovna tedy dnes po ránu, to dalo pěknou fušku ;-)
    Krásný víkend!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko, vzhůru do toho! Život nám přináší různé žánry, ale směsice těch Tvých je fakt strašidelná:-). Doufám, že se v Tvém týdeníku objeví třeba i komedie.
      Budu se těšit.
      Henrieta

      Vymazat
  8. Tak to je krásná výzva. Těším se na všechny týdeníky! Dělala jsem podobné v rámci jiné výzvy v létě a byly to hodně silné dva měsíce.
    Ráda se připojím.
    Zuzka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Zuzko, také se moc těším. A tvojí účastí jsem tak nějak počítala a jsem ráda, že jsi nezklamala.
      Henrieta

      Vymazat
  9. Nejsem zdaleka tak dobrý glosátor, mistr slova a zkratky, ani se neumím tak pregnantně vyjádřit, jako ty, Henrietko, nic méně - jdu to toho!!!
    Je to výzva a od tebe super nápad!
    Měj krásný víkend, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, to mi velmi lichotíš, děkuji:-).
      Nápad to byl momentální a od té doby, co přišel, se moc těším.
      Já myslím, že Tvůj týdeník bude skvělý. Jsem ráda, že do toho jdeš.
      Henrieta

      Vymazat
  10. Henrietko, Tvůj týdeník je jedinečný. Je to výzva s velkým V. Jdu si ještě jednou přečíst podmínky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Diano, to je pro mne velká poklona, děkuji. Přijmi výzvu a jdi do toho! Věřím, že Tvůj týden rozhodně nuda nebude:-).
      Henrieta

      Vymazat
  11. Henriet, napad je to skvely, ja za sebe uvidim, ale asi spis ne, stylistika mi moc nejde:-(. Radeji budu chodit tam, kde to umi...sem:-). Hezky vecer . M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko děkuji, to je od Tebe velká pochvala.
      Nebudu Tě k účasti přesvědčovat, ale jen takový nápad...ten svůj týden bys nám rozhodně uměla přiblížit ve fotografiích:-).
      Henrieta

      Vymazat
  12. Henriet, skěvlý nápad, moc se mi to líbí, zkusím to. Jenom doufám, že nezapomenu ;-) Hezký večer D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Dani, jsem ráda, že se zúčastníš. Neboj, nezapomeneš, je to pro mě velká událost, takže se o ní určitě ještě zmíním v týdeníku:-).
      Henrieta

      Vymazat
  13. Mohu to zkusit, ale nevím, nevím. Dokud budou teď uzávěrky, tak ráno do práce, hodně pozdě z práce - prostě stereotyp!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pavlo, náročné pracovní dny Ti mohou připadat jako stereotyp, ale když se na ně podíváš trochu jinak, určitě na každém něco najdeš. Stačí myšlenka, postřeh, slova někoho druhého...Třeba si najdeš v tomto hektickém období čas a třeba zjistíš, že je to docela fajn odreagování od uzávěrek. Tak uvidíme...:-).
      Henrieta

      Vymazat
  14. Ty víš Henrietko, že obdivuji tvé týdeníky. Vždy mne dostanou tvé mistrně trefené podstaty, každého zvlášť, sedmi dnů. Je to výzva, protože osobně mám pocit, že mé dny jsou někdy až stereotypní s opakujícími se rituály. Takže kde vzít pointu? Humornou. Nevšední. No nevím. Avšak ta chuť to zkusit, ta se mi hnízdí v hlavě!! Jenže, co budu dělat, když se mi nic za CELÝ týden nestane vůbec, ale vůbec nic zajímavého? No nic, tak to bude jenom nezajímavé.
    Takže jdu do toho! (Zřejmě si budu celý příští týden nadávat, že nejsem soudná). Výzva je výzva.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko! U Tebe mě vůbec nenapadlo, že bys do toho nešla...! Vždyť moje dny jsou taky naprosto všední a stereotypní. A moc mi lichotí, jak hezky o mých týdenících píšeš. Nebojím se o to, že bys to nezvládla. Vždycky se něco stane, třeba jen maličkost, myšlenka, pocit, co Ti bude stát za to, abys to zapsala. Těším se a jsem ráda, že ses odhodlala. Bude to fajn, uvidíš:-).
      Henrieta

      Vymazat
  15. Mám to podobně jako Alenka nade mnou v komentáři. Ale protože jsem během jedné noci přečetla zpětně celý Tvůj blog , jdu do toho. I když jsem sama jen s hafíčkem a ještě v Irsku, kde okolo mne je jen angličtina, trošku češtiny a ruštiny , pokusím se o můj týdeník.Ale na Tvůj týdeník , tak skvěle vždy napsaný a s notnou dávkou humoru, na ten nemám! Smekám před Tebou! Moc se mi tu líbí a mnohokrát jsem se zasmála i nahlas, až se Charlie podíva nahoru, cože se to té paničce stalo... Zdravím a mávám do dálky Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Marcelo. Ani nevíš, jak moc mi Tvá slova lichotí, děkuji moc. Vědět, že někomu můj blog stojí za probdělou noc je velmi motivující.
      Neříkej, že na můj týdeník nemáš, možná bude jiný, ale bude to týden Tvého života a Ty si ho zapíšeš jak nejlépe budeš umět. Určitě bude skvělý. Těším se na něj.
      Zdravím do Irska Tebe i Charlie:-).
      Henrieta

      Vymazat
  16. Milá Henrietko, pokušitelko.. 😊
    Výzvy mám moc ráda.I když má vyjadřovací schopnost je nic moc,ale ráda vyzkouším. A už teď se těším.Bude vlastně fajn uvědomit si,jak jdou mé vlastní dny za sebou. Týden za týdnem utíká tak rychle, až to občas splývá. Přeji ti krásnou neděli,pa Z ❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeničko, jsem moc ráda, že se zúčastníš. Moc se těším na to, jak bude Tvůj týden vypadat. Doufám, že Tě to bude bavit a zpříjemníš si psaním týden:-).
      Hezký večer
      Henrieta

      Vymazat
  17. Henrietko, skvělá výzva. Už jsem si udělala poznámku v kalendáři, tak doufám, že si každý večer stihnu zapsat něco zajímavého z celého dne. Jsem na to sama zvědavá. Budu se snažit. :o)
    Přeji krásnou neděli. D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo, to je skvělé, moc se na Tvůj týden těším. Určitě na každém dnu najdeš něco, co stojí za to zapsat.
      Měj pěkný večer
      Henrieta

      Vymazat

Děkuji za Vaše komentáře, vážím si každé zpětné vazby.
Jindra