NEJKRÁSNĚJŠÍ VZPOMÍNKY NA SVĚTĚ JSOU TY, PŘI KTERÝCH ZJISTÍŠ, ŽE SE USMÍVÁŠ.

pondělí 14. ledna 2019

Život není zebra, unfollow a osminožka obecná


Pondělí, 7.1.2019
,,No tak ukaž, ty moje šikulko, bezzubá…“ zvolám na Emu hned jak vstoupím do dveří.
Ta ochotně otevře pusinku, odhrne spodní ret a ukáže mi svou první díru po mléčném zubu.

Úterý, 8.1.2019
Když mě včera večer uspávalo bubnování deště, netušila jsem, že se dnes ráno budu brodit závějemi sněhu.
Ta příroda se už asi nadobro zbláznila.
Vlastně ani není divu, když jí my lidé dáváme tolik zabrat.

Středa, 9.1.2019
Máte někdy pocit, že život je jako zebra, a střídají se v něm pouze dvě barvy?
Černá – bílá – černá – bílá…
A co kdybychom si alespoň ty černé pruhy ve své mysli přemalovali na barevné?
Žlutá – bílá – červená – bílá – tyrkysová – bílá – zelená – bílá – modrá – bílá…
No není to lepší?

Život přece není zebra…
vždyť i Bůh, když řezal žebra
Adamovi, a tvořil ženu,
dával barvy téměř všemu.

Čtvrtek, 10.1.2019
Že sociální sítě, konkrétně Instagram, může mít opravdu na partnerský nebo rodinný život neblahý vliv, zjišťuji dnes v noci.
Zdá se mi totiž sen o Leošovi Marešovi, kterého jako jednoho z mála známých osobností na instagramu sleduji. Jeho příspěvky jsou vtipné a originální, a jejich frekvence poměrně častá. Sdílí svůj reálný život, ve kterém nechybí ani jeho krásná manželka.
Jenom nevím, kde byla dnes v noci, když mě v tom mém snu pan Mareš políbil…
Každopádně kdyby se to mělo opakovat, budu mu muset dát unfollow.
Nenechám si kvůli němu po třiceti letech zničit manželství.

Pátek, 11.1.2019
Anežka je první, kdo si ke mně na zem sedne. Opřená o radiátor topení, s nohama roztaženýma, si ji přitáhnu do klína. Když se mezi nás vecpe i Emča, její kamarádka Anička také neodolá. Odhodí stud, kvůli kterému seděla na pohovce po celou dobu, co jsem si s holkama hrála, a sedne si před Anežku.
Vytvoříme tím takovou sedící osminožku.
Osminožku, která možná nedává žádný smysl, ale kromě společné blízkosti se přinejmenším stala mostem, po kterém Anička přišla mezi nás.

Sobota, 12.1.2019
Mezi ranním žehlením a úklidem vyžehleného prádla do skříní, nenápadně a zcela neplánovaně přecházím v generální úklid celého šatníku.
Původní plán na přípravu oběda definitivně pohřbívám s uložením posledního trička a zjištěním, že právě odbila dvanáctá.
Nezbývá než vařit rychle a z toho, co najdu v lednici.
Ještě, že jsem se do toho úklidu pustila, jinak by tahle polévka HUSTÁ PODLE MÉHO GUSTA, nikdy nevznikla.

Neděle, 13.1.2019
Že je naštvaný jsem poznala hned, jak ji vyslovím.
Spontánní, rychlou odpověď na otázku mýho táty: ,,A co budeš chtít k těm tvým kulatým narozeninám, Jindřiško?“
,,Asi nový notebook, tati, ten můj starý už má svoje nejlepší léta za sebou“ odpovím bez rozmyslu, a když táta řekne, že mi ho zaplatí, oči mého muže, které div nevypadnou z důlků, křičí: ,,TEN JSEM TI ALE CHTĚL KOUPIT JÁ!“


Abych nezapomněla…
ještě abych ty notebooky měla nakonec dva…


30 komentářů:

  1. Jindriško,tak to asi budeš mít notebooky dva😀A Mareš určitě za rozbiti tak pevného manzelstvi nestoji!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že ne, Ilonko, doufám, že se chlapi nakonec domluví:-)
      Unfollow zatím ještě nedostal, no...:-)

      Vymazat
  2. Co den, to zase perla ;-)Kéž bych někdy věci uměla taky tak jednoduše pojmenovat...super, jako vždycky.
    Tak ať jsou všechny další dny duhové...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To už bych za chvíli měla náhrdelník, Hanko, moc děkuji:-). Já myslím, že Ty zase umíš jiné věci. Třeba s foťákem:-).
      Barevné dny i Tobě.
      Jindra

      Vymazat
  3. Dny jako korálky - každý jiný a každý něčím zajímavý.
    Jako ty v sobotu, já prošvihla oběd v neděli (pokoušela jsem se, ne zcela úspěšně, udělat pořádek v dokladech) - u nás to vyřešil manželův odchod na fotbal (kde si koupil klobásu) a můj chleba se šunkou (kterou už bylo třeba sníst). U nás občas bývají nedělní obědy skutečně netradiční :-).
    Pěkný týden

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Někdy to prostě s tím vyvařováním úplně nedopadne, Stáňo. Ale já si myslím, že se pro jednou nic nestane, a je úplně jedno, jestli je zrovna neděle:-). Zase je čas na něco jiného. A mimochodem, pořádek v papírech bych také potřebovala udělat...
      Klidný víkend

      Vymazat
  4. Obdivuji jak z každého dne dokážeš udělat příběh. Fakt, upřímně. Vypadá to tak jednoduše, ale ať si to někdo zkusim( hm, zkusili jsme, takže víme :-))
    Jindřiško, ať se daří.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vaše týdeníky byly skvělé, Míšo! Budu si muset zase na vás něco vymyslet.
      Moc děkuji a taky ,,fakt upřímně":-)).
      Jindra

      Vymazat
  5. Jindřiško, opět krásně popsaný tvůj týden, moc dobře se to čte. Měj pěkné dny.

    OdpovědětVymazat
  6. Že mají dny barvy o tom nás svými týdeníky přesvědčuješ. Je to moc příjemné číst je číst. No bóže, tak budeš mít notebooky dva- každý v jiné barvě :-).
    Měj se moc hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je hezký, Hanko, děkuji. A víš, že když jsem byla malá, opravdu jsem si každý den představovala jinak barevný...
      A notebook bude snad jen jeden, kdo by to potom stíhal...:-)
      Hezké dny
      Jindra

      Vymazat
  7. Jindřiško, ty umíš tak krásně popsat běžné dny života. Jak ty milé, tak ty už o něco méně. Máš neskutečný dar. Ráda čtu tvé psaní.
    Měj prima dny, Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsi zlatá, Peťo, moc děkuji za tak krásná slova. Jestli je to dar, jsem za něj neskutečně vděčná. Jinou další kreativitou totiž neoplývám:-).
      Měj se fajn
      Jindra

      Vymazat
  8. Já jsem jednoznačně pro barvy!! Černá je smutná a bílá přitahuje špínu - teda já jak mám na sobě něco bílého, hned se zprasím.
    Ještě, že sny se rychle rozplynou Jindřiško, protože hádat se kvůli polibku s manželkou Mareše a ještě to vysvětlovat tvému manželovi, no tolik zbytečně vydané energie...
    A vyfouknout druhému dárek, hm, to docela naštve, nedivím se.
    Měj krásný další týden.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím s Tebou Alenko, bílé oblečení ani pro mě není. Ale černou zase obléknu ráda.
      Sen se rozplynul s prvním procitnutím, ale srandu jsem si z něj udělat musela:-). Na to jsem energii vydala ráda:-).
      Děkuji a přeji hezký víkend.
      Jindra

      Vymazat
  9. Vidím, že muži tvého života se jen předhánějí, aby ti udělali radost :o) No není to hezké!!!
    No, Mareše bych domů fakt nechtěla :o), myslím, že ani ty!
    Jindřiško, měj pokud možno barevné dny, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to hezké, Helenko, ani v nejmenším si nestěžuji:-)
      Mareš ode mě ještě unfollow nedostal, ale doma si nechám to, co mám:-)).
      Barevné dny i Tobě a hezký víkend.
      Jindra

      Vymazat
  10. Jindřiško, umíš neobyčejně popsat i obyčejné věci. Přeji hezké dny. Růža

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Obyčejně mi to nečiní větší problémy Růženko a neobyčejně Ti děkuji za milá slova:-).
      Měj se krásně
      Jindra

      Vymazat
  11. Tak Leoš se ti vkrádá do snů. Mně se, díky těm neustálým kontrolám, zdá o samých číslech. A vidím, že máš kolem sebe hodné chlapy, jak na tebe myslí. Přeji krásné dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Do snů se mi vkrádá leccos a leckdo Pavlo, a jo, tentokrát to byl Leoš Mareš:-). Ale možná to přece jenom bylo lepší vidět jeho než jen čísla, čísla, čísla...:-).
      Přeji Ti lepší sny a brzký konec kontrolám.
      Jindra

      Vymazat
  12. Leoš mě opravdu rozesmál, takové sny totiž moc dobře znám! Jojo, člověk musí dávat pozor co si vkládá před spánkem do mozkovny :-) Já tam měla před volbami Zemana a to bych tenkrát po Marešovi závistivě koukala :-))
    Tak krásné sny!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to teda zlatej Leoš Mareš, Zuzko! Sen o Zemanovi bych asi nerozdýchala...:-).
      Klidný spánek Ti přeji
      Jindra

      Vymazat
  13. Jak ty mne milá Jindřiško pokaždé dokážeš rozesmát.
    Moc za to děkuji.A neboj svět je opravdu úžasně barevný,i když to někdy nevypadá...
    Pozornost chlapů si zasloužíš, jsi totiž úžasná.( Jen toho Mareše si rozmysli 😉).Z🖤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozesmát? to je pro mě ta nejlepší odměna, Zdeni:-). U Tebe jsem si s barvami jistá, Tvoje tvoření je tak krásně pestré, že si člověk hned uvědomí, kolik barev máme.
      Nevím, proč mi toho Mareše každý rozmlouvá...:-))

      Vymazat
  14. Jindrisko, opet pobaveni. Ten Leos vede:-). A na tu polivku mam chut! Hezke dny. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Marci. Leoš je na slávu zvyklý:-). Polívka byla dobrá a už není...
      Pěkný víkend

      Vymazat
  15. Jindřiško, a ví o Leošovi manžel? Pobavila jsem se nejen čtvrtkem, ale opět celým týdnem. S úklidem a vařením to mám občas podobně. :o)
    Přeji krásné dny. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo...ví. Já bych to nedokázala tajit:-).
      Děkuju, měj klidný víkend.
      Jindra

      Vymazat

Děkuji za Vaše komentáře, vážím si každé zpětné vazby.
Jindra